fbpx

OPEN | Content Writer, FULL TIME

OPEN | Content Writer, FULL TIME

Să scrii poate părea ușor, însă doar un content writer cu îndemânare știe să-și folosească penița (chiar și digitală) pentru a stârni sentimente și a provoca schimbări în mintea cititorului. Dacă simți că ai acest talent și vrei să-l pui în serviciul unor clienți din domenii diverse (dar fascinante în aceeași măsură), avem un loc pentru tine în echipa INNVISION.

Care vor fi responsabilitățile tale:

În activitatea noastră, scrisul capătă multe forme. De la postări social media la articole, la descrieri de produse, website-uri sau conținut pentru materiale vizuale printabile, vei avea nevoie de creativitate, dar și de o privire analitică și deschidere către a învăța și aprofunda subiecte noi. Printre responsabilitățile tale se vor număra:

• Scrierea de texte concise, dar captivante, conectate cu obiectivele de business ale clienților noștri (postări, articole, texte pentru campanii PPC);
• Redactarea de conținut pentru website-urile pe care le dezvoltăm, optimizate pentru motoarele de căutare;
• Scrierea și editarea de texte pentru diverse campanii de e-mail marketing;
• Crearea de strategii de comunicare (social media) și strategii de conținut (blog);
• Perfecționarea constantă în arta copywriting-ului și a content writing-ului.

Ce ne dorim:

• Să stăpânești la perfecție gramatica limbii române și să ai un vocabular bine dezvoltat;
• Să fii o persoană proactivă, dornică să învețe și să creeze texte cu măiestrie;
• Să fii la curent cu cele mai noi noutăți din domeniu și să oferi propuneri constante de îmbunătățire a strategiilor de comunicare;
• Să ai cunoștințe avansate legate de structura și conținutul diferitelor categorii de texte (conținut pentru social media, articole de blog, landing pages, campanii de e-mail etc.);
• Să știi să faci research și să alegi cele mai bune surse de informare pentru un subiect dat;
• Buna cunoaștere a unei limbi de circulație internațională este un avantaj.

Ce îți oferim:

• Posibilitatea de a te alătura unei echipe prietenoase și energice;
• Mediu de lucru relaxat, dinamic, non-corporatist;
• Posibilitatea de a crește profesional și personal într-o agenție aflată în plină dezvoltare;
• Birou într-o clădire situată în centrul Iașului, aproape de mijloacele de transport și de principalele puncte de interes ale orașului;
• Un mediu axat pe învățare și dezvoltare nu doar a competențelor profesionale, ci și a celor personale.

Dacă ești interesat(ă) de o carieră în marketing digital într-o agenție aflată în expansiune, trimite-ne CV-ul tău.

    OPEN | WordPress Specialist, FULL TIME

    OPEN | WordPress Specialist, FULL TIME

    Suntem în căutarea unei persoane pasionate de WordPress, cu cel puțin 1 an de experiență în utilizarea și configurarea website-urilor prin intermediul platformei.

    Care vor fi responsabilitățile tale:

    • Utilizarea și configurarea website-urilor WordPress, în funcție de specificul proiectului;
    • Colaborarea cu viitorii tăi colegi din cadrul Departamentului de Creație (graphic designer, copywriter) pentru a dezvolta website-uri pentru clienții noștri.

    Ce ne dorim:

    • Să cunoști la perfecție interfața WordPress, să știi să configurezi teme, meniuri sau diferite tipuri de content;
    • Să ai cunoștințe bune de CSS și HTML;
    • Să știi care sunt plugin-urile necesare pentru funcționarea optimă a unui site și să le configurezi în acest scop;
    • Experiența cu programele de editare (Photoshop, Illustrator, Corel) reprezintă un avantaj;
    • Să știi să faci SEO inițial On-Page pentru website-urile create;
    • Să fii o persoană energică, serioasă și orientată către rezultate;
    • Să îți placă să interacționezi cu oamenii (colegi, clienți, parteneri, etc.).

    Ce îți oferim:

    • Posibilitatea de a te alătura unei echipe tinere, dar foarte dinamice;
    • Mediu de lucru relaxat, non-corporatist;
    • Posibilitatea de a crește profesional și personal, într-o agenție aflată în plină dezvoltare;
    • Birou într-o clădire situată în centrul Iașului, aproape de mijloacele de transport și de principalele puncte de interes ale orașului;
    • Un mediu axat pe învățare și dezvoltare nu doar a competențelor profesionale, ci și a celor personale.

    Dacă ești interesat(ă) de o carieră în marketing digital într-o agenție aflată în expansiune, trimite-ne CV-ul tău.

      OPEN | Social Media Manager, FULL TIME

      OPEN | Social Media Manager, FULL TIME

      Ești ancorat/ă în trendurile actuale digitale și îți place să lucrezi cu clienți din domenii variate? Ai experiență în gestionarea concomitentă a mai multor canale Social Media și îți place să transpui vocea clientului în online prin postări și stories? Atunci cu siguranță avem un loc pentru tine în echipa INNVISION.

      Care vor fi responsabilitățile tale:

      În activitatea noastră, creativitatea se îmbină cu analiza și gândirea critică. Dacă ai deschidere spre a învăța în mod constant și a aprofunda subiecte noi, cu siguranță vrem să te cunoaștem! Iată principalele responsabilități pe care le vei avea:

      • Înțelegerea domeniului în care un client activează și specificul afacerii acestuia pentru a crea strategia de Social Media cea mai potrivită;
      • Realizarea de postări, zilnic, pentru clienții INNVISION;
      • Crearea de strategii de Social Media și calendare de postări aliniate cu obiectivele de business ale clienților;
      • Realizarea de stories în acord cu planul de comunicare (Instagram, Facebook);
      • Urmărirea trendurilor din online și a noutăților care apar în ceea ce privește fiecare rețea de socializare;
      • Comunicarea constantă cu clienții pe partea de conținut;
      • Monitorizarea și analizarea lunară și trimestrială a conținutului publicat;
      • Participarea periodică la discuții cu clienții companiei;
      • Analizarea și monitorizarea constantă a competitorilor;
      • Realizarea de articole pentru blogurile clienților;
      • Perfecționarea constantă în arta copywriting-ului și a content writing-ului.

      Ce ne dorim:

      • Să stăpânești la perfecție gramatica limbii române și să ai un vocabular bine dezvoltat;
      • Să fii o persoană serioasă, proactivă, dornică să învețe și să creeze texte cu măiestrie;
      • Să fii la curent cu noutățile din domeniu și să oferi propuneri constante de îmbunătățire a strategiilor de Social Media;
      • Să ai cunoștințe avansate legate de structura și conținutul diferitelor categorii de texte (conținut pentru Social Media, articole de blog);
      • Să știi să faci research și să alegi cele mai bune surse de informare pentru un subiect dat;
      • Buna cunoaștere a unei limbi de circulație internațională este un avantaj.

      Ce îți oferim:

      • Posibilitatea de a te alătura unei echipe prietenoase și energice;
      • Mediu de lucru relaxat, non-corporatist;
      • Posibilitatea de a crește profesional și personal într-o agenție aflată în plină dezvoltare;
      • Birou într-o clădire situată în centrul Iașului, aproape de mijloacele de transport și de principalele puncte de interes ale orașului;
      • Abonament Bookster;
      • Participare evenimente și teambuilding-uri;
      • Un mediu axat pe învățare și dezvoltare nu doar a competențelor profesionale, ci și a celor personale.

      Dacă ești interesat(ă) de o carieră în marketing digital într-o agenție aflată în expansiune, trimite-ne CV-ul tău.

        Importanța contentului în promovarea online

        Importanța contentului în promovarea online

        Evoluția mediului online din ultimul timp este uluitoare.
        Cunoaștem companiile și oamenii din spatele lor ce au scris istorie în domeniul tehnologiei, cât și pe cele care au dispărut.
        Prezența în online a devenit o rutină zilnică pentru o mare parte din noi.
        Accesăm zilnic platformele de socializare și ne transpunem idei, convingeri și momente pentru a obține aprecieri sau reacții.

        Suntem într-o căutare continuă.

        Informații, produse, servicii – totul se obține cu un simplu „click”.

        Orice companie dorește să fie cunoscută publicului țintă pentru a vinde ceea ce produce.

        Promovarea online trebuie să se afle în centrul afacerii tale, indiferent de mărimea sa. Știm cu toții că, în prezent, dacă nu ești vizibil în online, șansele tale de a obține succes și notorietate sunt aproape nule.

        O variantă de promovare în mediul online ce a prins contur în ultimul timp este content marketingul sau marketingul prin conținut.

        Ce este marketingul prin conținut?

        Content marketingul este prezentul și viitorul marketingului.

        Contentul este o gură de aer atât pentru tine, cât și pentru publicul tău țintă ce e dornic să obțină informații și sfaturi cu ajutorul mediului online.

        Acesta se bazează pe o strategie direcționată către crearea și distribuirea unui conținut valoros și relevant în mod constant.

        Conținutul online reprezintă o abordare permisivă, prin care construiești o relație de lungă durată cu clientul tău.

        În loc să cumperi atenția audienței țintă, content marketing îți propune să o câștigi, încet, dar sigur.

        Scopul este de a capta si reține atenția audienței țintă, care, ulterior, va achiziționa produsele sau serviciile tale.

        “Marketing is telling the world you’re a rock star. Content Marketing is showing the world you are one.”

        – Robert Rose

        Forme și obiective ale marketingului prin conținut

        Content marketingul poate lua atât de multe forme încât riscăm să uităm principalele variante: postări pe rețelele de socializare, postări pe blog, ghiduri de cumpărare, studii de caz, interviuri și multe altele.

        Pentru a-ți fi de ajutor, iată un infografic cu principalele tipuri de content utilizate în mediul online:

        sursă imagine: coredna.com

        Obiectivele marketingului prin conținut sunt diverse, dar pricipalele sunt:

        • Captarea atenției publicului țintă;
        • Creșterea vizibilității brandului;
        • Construirea unei relații bazate pe încredere între companie și consumatori;
        • Creșterea vânzărilor.

        Bineînțeles, aceste obiective sunt maleabile.

        Companiile sunt diferite. Clienții la fel. Fiecare companie își propune țelurile și ordinea lor în funcție de scop și factorii de influență.

        De exemplu, o companie nouă are ca prim obiectiv creșterea vizibilității pe piață, pe când una cu experiență țintește spre creșterea vânzărilor.

        Trebuie să alegi ceea ce e potrivit și util pentru compania ta.

        Avantajele utilizării conținutului în marketing

        Content marketingul se remarcă printr-o serie de avantaje, cum ar fi:

        „La o vorbă” cu publicul țintă

        Prin contentul creat în mediul online, reușești să îți promovezi produsul sau serviciul cu ajutorul unor povești în care publicul se regăsește.

        Textul urmărește expunerea diverselor probleme de viață pe care publicul tău țintă le întâmpină.

        În final, cititorul descoperă că una dintre soluții este chiar produsul tău, ceea ce îl poate impulsiona să cumpere.

        Aceasta este o metodă subtilă în care faci promovarea sub forma unui „sfat prietenesc”.

        Oamenii au nevoie sa se regăsească, să rezoneze și chiar să empatizeze cu brandul și produsele oferite.

        Content marketingul îți oferă libertatea de a transmite informațiile în așa fel încât totul pare o discuție între doi prieteni.

        Când îi prezinți clientului doar produsul, acesta tinde să ignore și să evite interacțiunea cu tine. O prezentare „ambalată frumos” îi stârnește interesul și îl îndeamnă la o scurtă lectură.

        „Traditional marketing talks at people. Content marketing talks with them.”

        – Doug Kessler

        Când creezi conținut în mediul online, realizezi o linie de comunicare între compania ta și publicul țintă.

        Poți transmite mesajul sub o formă accesibilă și fluidă ce să accentueze curiozitatea cititorului.

        În momentul în care parcurge textul, acesta descoperă informații simple, ușor de reținut și utile produsului pe care îl promovezi.

        Adresarea directă îi conferă unicitate fiecărui client ce parcurge contentul creat. Acesta are impresia că textul a fost creat special pentru el și problemele sale.

         

        Costuri mici și eficiență în creștere

        În general, promovarea în mediul online presupune costuri reduse.

        Comparativ cu metoda tradițională în care aveai pliante, afișe, mostre etc., această metodă de promovare te ajută să atragi trafic gratuit către site-ul tău. Dacă nu știi încă de ce este util traficul pe website, descoperă aici.

        La momentul actual, promovarea prin intermediul online-ului este una dintre cele mai cost-effective alternative.

        Publicitatea online îți oferă un avantaj pe care niciun tip de publicitate tradițională nu îl poate aplica: posibilitatea să plătești doar dacă reclama este eficientă.

        Aici vorbim despre traficul generat, afișări, vânzări sau acțiuni. Astfel, costurile se reduc, în timp ce eficiența promovării online crește.

         

        Publicul țintă prinde încredere în afacerea ta

        Oamenii au nevoie de sfaturi și păreri.

        Dacă acorzi atenție și timp să afli întrebările frecvente la care publicul tău țintă dorește un răspuns, câștigi încredere în afacerea ta.

        Răspunsurile tale pertinente la curiozitățile cotidiene atrag interesul internauților și îți conferă credibilitate.

        Când creezi un text util pentru stilul de viață al clientului, atenția sa asupra brandului se intensifică.

        Acesta dorește „să te cunoască” mai bine.

        Fiecare articol sau postare îl ajută să te descopere. Activitatea ta constantă și relevantă îi conferă încredere pentru a-ți achiziționa, în final produsele.

         

        Cititorii de azi sunt clienții de mâine

        Un content de calitate va atrage cititori și posibili clienți.

        Uneori, procesul de cumpărare poate fi îndelungat. Clientul cercetează piața, alternativele și beneficiile aduse de produs până să acționeze.

        Când acesta primește toate detaliile necesare pentru achiziție în conținutul pe care îl oferi, ai șanse mult mai mari să fii ales.

        sursă imagine: uxplane.org

        Compari reușitele, stagnarea sau declinul

        Poți determina impactul fiecărei „bucăți” de conținut creat pentru publicul tău.

        Pe lângă numărul de cititori și distribuiri, poți calcula creșterea vânzărilor.

        Astfel, poți observa tipul de content agreat de clienți ce determină o acțiune.

        De asemenea, poți face comparații în rândul concurenței tale, pentru a determina unde te situezi.

        Îți poți calcula evoluția, stagnarea sau declinul în topul companiilor din care faci parte.

        Un content de calitate îți poate crește notorietatea într-un timp relativ scurt și sunt mari șanse să-i poți depăși pe rivali.

        Ajungi la nivelul concurenței și îl depășești

        Când majoritatea afacerilor încearcă să întrerupă activitatea online a potențialilor clienți, tu poți fi cel care îi atrage către afacerea ta în mod organic.

        „Create something people want to share.”

        – John Jantsch

        Marketing-ul prin content te ajută să atragi clienți fără a-i obliga sau sufoca cu produsele sau ofertele tale. Aceștia accesează conținutul din proprie inițiativă.

        Știm cu toții cât de enervante sunt acele reclame care acaparează ecranul când căutăm o banală informație.

        Când tu le oferi ceva diferit, clienții te vor alege pentru că le-ai oferit o alternativă simplă, pe placul lor.

        Relația dintre content marketing și nevoile consumatorilor

        Consumatorii sunt diferiți și au nevoi diferite.

        Cu toate acestea, majoritatea nevoilor pot fi clasificate și înțelese la nivel de grup, așa cum a demonstrat și Abraham Maslow în sec. XX.

        Cu siguranță știi piramida nevoilor.

        Ce este interesant, însă, este să descoperim cum ai evoluat nevoile noastre în timp.

        La momentul conceperii piramidei, Maslow evidenția că principalele nevoi ale societății se încadrau în primele trei straturi: nevoi fiziologice, nevoi legate de siguranță și nevoi legate de iubire și apartenență.

        Deși am păstrat aceste nevoi primare, unele dintre acestea sunt asigurate în mod implicit de lumea modernă în care trăim.

        De aceea, consumatorii de astăzi tind către cele mai înalte două poziții ale piramidei: nevoi legate de stima și dezvoltarea de sine.

        Așadar, prima nevoie ce trebuie satisfăcută este cea de informare.

        Decizia de cumpărare se bazează, astăzi, pe informații.

        Acestea trebuie sa fie concrete, relevante, să provină din surse sigure și să fie suficient de multe pentru a provoca o decizie.

        Puterea și importanța contentului sunt date tocmai de această capacitate.

        Faptul că oferi publicului țintă acele informații esențiale, în stadii diferite ale procesului de cumpărare îți conferă un plus față de concurență.

        Acesta poate lua deciziile de cumpărare care îl avantajează cel mai mult în funcție de informațiile dobândite.

        A fi sau a nu fi… content creator?

        Mai mult sau mai puțin conștient, cu toții spunem povești.

        Unii dintre noi au și darul de a le scrie, însă asta nu îi face în mod neapărat creatori de conținut (cel puțin nu în sensul dat de marketing acestui termen).

        Ca administrator al unui brand, probabil că te gândești că nimeni nu poate ști brandul mai bine ca tine.

        Și e adevărat, într-o anumită măsură.

        Cu toate acestea, conținutul pe care îl împărtășești cu publicul tău nu depinde doar de informațiile despre afacerea ta.

        Acesta trebuie să fie relevant, să atragă atenția cititorilor potriviți și să „câștige” un loc în inima acestora.

        Pentru siguranță și reușită deplină, îți recomandăm să alegi persoane special pregătite pentru acest domeniu.

        Un creator de conținut este responsabil pentru contribuția informațiilor prezentate potențialilor tăi clienți.

        Acesta poate contribui la oricare dintre următoarele: blog, știri, imagine, video, audio, e-mail, actualizări sociale și alt conținut asociat.

        Dacă ți-ai dorit vreodată să știi, ei bine, uite câteva trăsături pe care trebuie să le aibă un content writer:

        • Să aibă un ochi de psiholog, pentru a înțelege publicul țintă și a vorbi pe limba acestuia;
        • Să stăpânească la perfecție gramatica limbii române;
        • Să aibă un vocabular bogat;
        • Să aibă cunoștințe de bază despre regulile de redactare a diverselor tipuri de texte;
        • Să știe să facă research și să aleagă cele mai bune surse de informare pentru un subiect dat;
        • Să aibă simțul umorului;
        • Să gândească analitic, dar și creativ.

        Câteva exemple pentru importanța contentului

        c0a109ff6a851844807379ba61fa2e93

        E imposibil să trăiești în societatea actuală și să nu fi auzit de Nike.

        Acest brand de încălțăminte sportivă (și nu numai) s-a impus pe piață, în special, prin poveștile de brand pe care le creează.

        Pagina de Facebook Nike este un model exemplar de Social Content Marketing. Postările legate de oferte sunt discrete și sunt încadrate elegant între alte postări legate de subiecte mult mai atrăgătoare pentru audiența Facebook.

        Știință, inițiative caritabile, încurajarea către mișcare, „behind the scene” sau „how it’s made” sunt doar câteva dintre tipurile de postări utilizate. Acestea accentuează cercetările și inovațiile ce stau la baza produselor brandului.

        1200px-Linkedin.svg

        Un alt exemplu este blogul de Marketing de la LinkedIn.

        Articole precum „My 2020 Vision: 5 Marketers Predict the Future of Content Marketing” sau „Introducing Seven Tactics for Content Promotion [Checklists]” sunt lecturi interesante ce pot ajuta pe oricine interesat sau pasionat de marketing-ul online.

        Printre acestea, LinkedIn inserează – cu discreție și creativitate – articole despre cum poți avea rezultate prin campaniile de marketing plătite pe platforma acestora.

        Mai mult, ne învață cum să folosim eficient acest canal de marketing online.

        Prin toate acestea, LinkedIn poate fi un exemplu perfect pentru importanța relevanței în domeniul marketingului prin conținut.

        Exemplele oferite sunt branduri mari, puternice și recunoscute la nivel global.

        Reține, însă, că și ele au fost, cândva, ca tine.

        Iar unul din modurile prin care au reușit să devină atât de puternice este chiar content marketingul.

        Conținutul relevant este cheia pentru a face totul.

        De la impulsionarea „următoarei cele mai bune acțiuni” de marketing până la crearea acelor „micro-momente” importante în procesul de luare a deciziilor, content marketingul poate fi aliatul tău.

        TE INTERESEAZĂ CONTENT MARKETINGUL ȘI AI VREA SĂ ÎL UTILIZEZI ÎN AFACEREA TA?

        Hai să descoperim împreună cum te poate ajuta acest instrument de marketing.

        CLOSED | PPC Specialist, FULL TIME

        CLOSED | PPC Specialist, FULL TIME

        Suntem în căutarea unei persoane care dorește să-și manifeste creativitatea și profesionalismul prin intermediul campaniilor PPC. Noul nostru coleg va trebui să creeze campanii de foarte bună calitate pentru clienții agenției noastre, clienți ce fac parte din industrii foarte variate.

        Care vor fi responsabilitățile tale:

        • să creezi/optimizezi campanii Google Ads (indiferent de tipul lor);
        • să creezi/optimizezi campanii Facebook Ads (indiferent de tipul lor);
        • să poți explica clienților soluțiile propuse și să estimezi rezultatele pe care campaniile le vor genera;
        • să raportezi periodic rezultatele campaniilor pe care le coordonezi.

        Ce ne dorim:

        • experiență de minim 1 an cu Google Ads + remarketing; o certificare Google (sau mai multe) constituie un avantaj;
        • experiență de minim 1 an cu Facebook Ads + remarketing;
        • experiența cu alte tipuri de campanii PPC reprezintă un avantaj;
        • să stăpânești la perfecție gramatica limbii române;
        • să ai un vocabular bogat;
        • să ai cunoștințe de bază despre funnel-uri de marketing și automatizări de campanii;
        • să fii o persoană sociabilă, comunicativă, proactivă;
        • să fii în permanentă stare de perfecționare în domeniul PPC marketing.

        Ce îți oferim:

        • Posibilitatea de a te alătura unei echipe tinere, dar foarte dinamice;
        • Mediu de lucru relaxat, non-corporatist;
        • Posibilitatea de a crește profesional și personal, într-o agenție aflată în plină dezvoltare;
        • Birou într-o clădire situată în centrul Iașului, aproape de mijloacele de transport și de principalele puncte de interes ale orașului;
        • Un mediu axat pe învățare și dezvoltare nu doar a competențelor profesionale, ci și a celor personale.

        Dacă ești interesat(ă) de o carieră în marketing digital într-o agenție aflată în expansiune, trimite-ne CV-ul tău.

          CLOSED | Junior Digital Copywriter, FULL TIME

          CLOSED | Junior Digital Copywriter, FULL TIME

          Suntem în căutarea unei persoane care dorește să-și manifeste creativitatea prin scris. Noul nostru coleg va trebui să creeze texte de foarte bună calitate pentru clienții agenției noastre, clienți ce fac parte din industrii foarte variate.

          Care vor fi responsabilitățile tale:

          • Să scrii texte concise, dar captivante, conectate cu obiectivele de business ale clienților noștri;
          • Să te perfecționezi în permanență în arta copywriting-ului.

          Ce ne dorim:

          • Să stăpânești la perfecție gramatica limbii române;
          • Să ai un vocabular bogat;
          • Să ai cunoștințe de bază despre regulile de redactare a diverselor tipuri de texte;
          • Să știi să faci research și să alegi cele mai bune surse de informare pentru un subiect dat.

          Ce îți oferim:

          • Posibilitatea de a te alătura unei echipe tinere și foarte dinamice;
          • Mediu de lucru relaxat, non-corporatist;
          • Posibilitatea de a crește profesional și personal într-o agenție aflată în plină dezvoltare;
          • Birou într-o clădire situată în centrul Iașului, aproape de mijloacele de transport și de principalele puncte de interes ale orașului;
          • Un mediu axat pe învățare și dezvoltare nu doar a competențelor profesionale, ci și a celor personale.

          Dacă ești interesat(ă) de o carieră în marketing digital, într-o agenție aflată în expansiune trimite-ne CV-ul tău.

            CLOSED | Senior Digital Copywriter, FULL TIME

            CLOSED | Senior Digital Copywriter, FULL TIME

            Suntem în căutarea unei persoane care dorește să-și demonstreze competențele și experiența în fascinantul domeniu al creării de texte. Noul nostru coleg va trebui să fie capabil să livreze texte de foarte bună calitate, indiferent de tipul acestora, pentru clienții agenției noastre, clienți ce fac parte din industrii foarte variate.

            Care vor fi responsabilitățile tale:

            • Să scrii texte concise, dar captivante, conectate cu obiectivele de business ale clienților noștri;
            • Să creezi texte pentru campanii PPC pentru Google, Facebook, etc;
            • Să scrii articole de blog de minim 2000 de cuvinte pe o temă dată;
            • Să creezi texte remarcabile pentru websiteurile pe care le dezvoltăm;
            • Să redactezi texte pentru diverse campanii de email;
            • Să te perfecționezi în permanență în arta copywriting-ului.

            Ce ne dorim:

            • Să stăpânești la perfecție gramatica limbii române;
            • Să ai un vocabular bogat;
            • Să ai cunoștințe de avansate legate de structura și conținutul diferitelor categorii de texte (conținut pentru Social Media, articole de blog, landing pages, campanii de email, etc)
            • Să știi să faci research și să alegi cele mai bune surse de informare pentru un subiect dat;
            • Buna cunoaștere a unei limbi de circulație internațională este un avantaj.

            Ce îți oferim:

            • Posibilitatea de a te alătura unei echipe tinere și foarte dinamice;
            • Mediu de lucru relaxat, non-corporatist;
            • Posibilitatea de a crește profesional și personal într-o agenție aflată în plină dezvoltare;
            • Birou într-o clădire situată în centrul Iașului, aproape de mijloacele de transport și de principalele puncte de interes ale orașului;
            • Un mediu axat pe învățare și dezvoltare nu doar a competențelor profesionale, ci și a celor personale.

            Dacă ești interesat(ă) de o carieră în marketing digital, într-o agenție aflată în expansiune trimite-ne CV-ul tău.

              ambasador de brand

              Client sau Ambasador de Brand?

              Client sau Ambasador de Brand?

              Client = Ambasador de brand

              Cu siguranță, ne dorim fiecare să atragem mereu clienți noi pentru afacerea noastră, să creștem traficul pe website și să avem o rată de conversie a lead-urilor tot mai bună. Cum ar fi dacă am reuși ca fiecare client câștigat să se transforme într-un promotor al brandului nostru și să atragă după sine încă trei clienți?

              autor

              În orice afacere, clientul este eroul povestirii, fără de care nu am exista. Dar putem oare să îl transformăm într-un erou care să îi ajute și pe alții să ajungă la produsele sau serviciile noastre? În acest articol, îți prezint un plan în 5 pași, prin care clientul devine un ambasador al brandului și, astfel, transmite valorile brandului și altor oameni.

              Scopul inițial al unei afaceri este să atragă clienți mulțumiți. Scopul final, însă, este ca aceștia să atragă după ei alți clienți. Procesul prin care se ajunge de la interesul de a se înscrie pe website la entuziasmul de a fi promotorul brandului ține de modul în care este făcută promovarea.

              În acest proces, contează foarte mult momentul în care acționezi. Nu îi poți cere unui client nou să îți promoveze afacerea pentru că încă nu a testat produsul și, deci, nu și-a format o părere pe care să o poată împărtăși cu prietenii sau partenerii săi de afaceri. Cererile pentru recomandări se aseamănă, într-o oarecare măsură, cu o cerere în căsătorie: nu pui întrebarea dacă nu ești 99% convins că vei primi un răspuns pozitiv.

              Momentul potrivit pentru ca un client să te promoveze și să îți recomande afacerea, este dat de Graficul de susținere. Mai exact, este vorba despre cele 6 etape ale procesului prin care va fi trecut în mod intenționat:

              ambasador de brand

              Etapa 1. Achiziționarea produsului sau serviciului

              Prima fază a programului de recomandări, fără de care nici nu ar avea sens, este achiziționarea produsului sau serviciului de către noul client.

               

              Etapa 2. Distribuirea pe rețelele de socializare

              Am stabilit deja că este prea devreme să facă o recomandare, dar un pas necesar în acest proces ar putea fi orice consemnare a brandului pe rețelele de socializare.

               

              Etapa 3. Scrierea unei recenzii

              În această fază, facem o primă mișcare spre un angajament: îi vom cere clientului să scrie o recenzie. Cel mai ușor e de scris o recenzie despre un produs fizic, dar funcționează, de asemenea, și pentru servicii. Atât timp cât cineva a interacționat cu brandul tău, îi putem cere să scrie o recenzie pe Google, Facebook sau orice alt canal social media.

               

              Etapa 4. Publicarea unui testimonial

              Pentru următorul pas, este necesar să obținem de la client un testimonial sau chiar un studiu de caz. Astfel, îl conducem prin fazele procesului prin care devine ambasador al brandului nostru. Ne asigurăm că trece prin toate etapele înainte de a le cere să ne recomande persoanelor apropiate.

               

              Etapa 5. Intrarea în programul de recomandări

              După ce o persoană a făcut toate acțiunile descrise mai sus, este momentul potrivit să îi cerem să se alăture programului de recomandări, să vorbească despre produsul sau serviciul nostru și să împărtășească și altora experiența avută. Este momentul când ar putea deveni în mod intenționat promotorul brandului nostru. Este momentul pe care l-am așteptat: trecerea de la „Vreau să spun lucruri bune despre acest brand” la „Vreau în mod conștient și pro-activ să fac cunoscut lumii acest brand”.

              Dacă cel puțin un client din cinci și-ar face o misiune din a promova în masă brandul tău, acest lucru ar determina un succes garantat pentru afacerea ta.

               

              Etapa 6. Realizarea unei vânzări

              Abia după toate aceste etape și după ce a avut loc și o vânzare în urma întregului proces, putem spune că un client s-a transformat într-un promotor.

              Dar acest lucru nu se întâmplă în mod organic.

              Cinci pași pentru a transforma un client într-un susținător și promotor al brandului

              Când conducem clientul prin procesul de susținere, transformându-l în promotor, există 5 pași de străbătut.

              Pasul 1 – Identificarea mecanismului declanșator

              Pentru a identifica mecanismul declanșator trebuie să răspundem la întrebarea  „Când este clientul cel mai încântat de produsul, serviciile sau brandul meu?”.

              Oamenii publică pe canalele social media doar dacă ceea ce transmit le afectează în mod pozitiv statutul social, imaginea lor în fața lumii.

              Ne-am obișnuit atât de mult ca viața să fie plictisitoare, încât uneori e necesar să ni se amintească că ni se întâmplă un lucru interesant. Astfel, trebuie să îi faci pe clienți să admită în fața lumii că sunt încântați de produsul/serviciile achiziționate.

              Cele 3 momente de entuziasm ale cumpărătorului

              Primul moment de surescitare este chiar imediat după cumpărarea produsului/serviciului. În acest moment, clientul are convingerea că această achiziție îi va schimba viața în bine.

              Al doilea moment de entuziasm are loc în momentul primirii produsului sau realizării serviciilor.

              Al treilea și cel mai important moment de încântare este când produsului sau serviciile îndeplinesc beneficiile promise.

              În unul din aceste momente, îi putem cere clientului să facă publică pe rețelele de socializare achiziția.

              Să presupunem, de exemplu, că un client tocmai a cumpărat cărți de pe amazon.com. Pe pagina de finalizare a comenzii îi apare mesajul Share on Facebook, Instagram, Twitter etc. Nu are nimic mai mult de făcut decât să apese un buton, iar prietenii lui din mediul online vor ști că este o persoană cultă. Prin urmare, statutul lui va fi influențat în mod pozitiv.

              O altă modalitate este folosirea scrisorilor de mulțumire. În momentul în care clientul deschide coletul, găsește o carte poștală semnată de persoana care l-a împachetat, prin care i se mulțumește că a cumpărat produsele brandului și prin care este rugat, dacă este mulțumit de produs, să facă acest lucru public pe rețelele de socializare. Faptul că o persoana îl roagă să facă ceva și el îi îndeplinește dorința, crește gradul de satisfacție din momentul primirii pachetului.

              promotor al brandului ambasador de brand

              Pasul 2 – Încurajarea și activarea mecanismului declanșator

              Următoarea întrebare este: Cum îți poți face clientul să se simtă parte a ceva mai mare, parte a brandului tău?

              Vom discuta în continuare despre modurile de activare a promovării.

               

              • Folosește hashtag-uri

              Tuturor le plac hashtag-urile, pentru că sunt amuzante și ușor de folosit în comunicare.

              Un mod eficient de a le folosi este organizarea unui concurs, care să recompenseze utilizarea produselor noastre sau cel puțin a hashtag-urilor specifice.

               

              • Cere feedback

              În momentul în care un client ne oferă feedback printr-un email, mesaj sau chiar telefonic, înseamnă că este dispus să participe la promovarea brandului și îi putem cere o recenzie sau un testimonial.

               

              • Promovează clientul și fă-l cunoscut pe canalele social media ale brandului

              Distribuie un articol sau trimite un email în care îți feliciți clientul pentru alegerea făcută. Este un mod de a-l face să se simtă special, care îi aduce un plus de imagine în ochii prietenilor de pe rețelele de socializare și crește posibilitatea ca el să redistribuie mesajul pe pagina lui personală.

              ambasador de brand

              Pasul 3 – Recompensarea mecanismului declanșator

              Cum convingem clientul să se transforme dintr-un susținător pasiv al brandului într-un susținător activ? Cum îl facem să treacă dincolo de distribuirea mesajelor în social media – să înceapă să povestească despre brand familiei, prietenilor și cunoscuților? Este momentul când ne dorim ca acesta să scrie un testimonial, să își spună povestea.

              După ce a menționat brandul pe rețelele de socializare, a scris o recenzie și publică un testimonial, clientul trebuie recompensat. Si nu este vorba despre o recompensă în bani.

              De cele mai multe ori, oamenii vor să le fie recunoscut efortul și atunci mulțumirile sunt o recompensă suficientă.

              De asemenea, vor să fie populari, faimoși, iar în acest caz acordarea de credit public pentru ce au făcut este o sursă de mulțumire.

              Mai există o formă de recompensare – accesul la o serie de produse gratuite, care nu sunt de vânzare în mod obișnuit (stickere, tricouri, alte obiecte personalizate). Folosindu-le apoi în viața de zi cu zi, acestea îl transformă pe client, uneori fără să realizeze, într-un ambasador al brandului.

              programe de loialitate ambasador de brand

              Pasul 4 – Perpetuarea mecanismului declanșator

              Fie că este vorba de o aplicație specializată sau de o persoană angajată pentru a face asta, dacă cineva se ocupă zilnic de ghidarea clienților de la un pas la altul în procesul lor de a deveni promotori, se poate spune ca avem un mecanism automatizat.

              ambasador de brand

              Pasul 5 – Creșterea și repetarea procesului

              Un client devine, într-adevăr, un ambasador al brandului atunci când îl promovează activ, intenționat și constant.

              Pentru a ne asigura de acest lucru trebuie sa avem în vedere un program de recompensare.

              ambasador de brand

              Cei 3 pași de lansare a unui program de recompensare

              1. Alegerea premiilor și a stimulentelor

              În cazul în care clientul își convinge un prieten să devină și el client, îl putem recompensa direct sau îi putem recompensa prietenul cu un discount.

              Poți alege să oferi premii în bani (de exemplu, reducere la factura lunară, în cazul unor servicii sau reducerea oferită prietenului căruia îi recomanzi produsul) sau în produse (de exemplu, acces la anumite funcționalități gratis sau anumite produse gratuite).

               

              2. Alegerea unui program de gestionare a recomandărilor

              Exista mai multe programe de acest fel: ReferralCandy, Friendbuy, LoyaltyLion, Ambassador etc. În funcție de tipul de afacere pe care îl ai, caută programul care să ți se potrivească.

               

              3. Popularizarea programului printre clienți și utilizatori

              Odată ales programul, trebuie făcut un plan de lansare a acestuia. Anunță programul de recomandări nu doar pe website, ci și prin emailuri, bannere, materiale promoționale, articole pe rețelele de socializare. Organizează un eveniment online sau offline, astfel încât să afle cât mai multă lume de el.

              O scurtă recapitulare:

              Pentru a transforma un client în trei clienți urmărește următorii pași:

              1. Vinde-i produsul/serviciul
              2. Cere-i să distribuie experiența pe care o are pe rețelele de socializare
              3. Cere-i o recenzie sau feedback
              4. Cere-i un testimonial
              5. Invită-l în programul de recomandări

              Pasul final ar fi automatizarea întregului proces.

              Succes!

              client sau ambasador de brand
              optimizare seo iasi

              Optimizare SEO

              Optimizare SEO

              Optimizare SEO Iasi = INNVISION

              Astăzi, companii din toată lumea utilizează internetul și marketingul online pentru a-și dezvolta afacerile. Pentru patru din cinci proprietari de website-uri, o poziționare bună pe prima pagină de răspunsuri la căutările pe care oamenii le fac pe internet, este foarte importantă. Prin urmare, optimizarea pentru motoarele de căutare a devenit unul din cele mai importante instrumente pentru a ajunge la potențialii clienți prin intermediul spațiului online.

              O poziție în top 5 este o necesitate

              În ciuda faptului că website-ul tău este afișat pe prima pagină de rezultate ale unui motor de căutare precum Google, poziția a șaptea sau a opta nu este suficientă pentru a obține numărul dorit de vizite de la clienți potențiali pe site-ul tău. Peste 80% dintre utilizatorii Google își iau informațiile din primele 5 rezultate afișate de motorul de căutare, după care încep o nouă căutare mai detaliată, mai personalizată, mai specifică.

               

              O poziționare de top în Google este un avantaj competitiv neprețuit!

              O avansare de la locul 5 la locul 3 înseamnă, de cele mai multe ori, dublarea numărului de vizitatori. Există o mulțime de pași care pot fi făcuți pentru a obține o clasare de top (pozițiile 1 – 3) în motoarele de căutare. Combinația inteligentă și utilizarea consistentă a acestor posibilități este ceea ce numim o „campanie SEO”.

               

              Optimizare SEO personalizată pentru fiecare client

              La INNVISION, fiecare campanie de optimizare pentru motoarele de căutare este dezvoltată specific de echipa noastră pentru fiecare client în parte. După ce efectuăm o analiză complexă a cuvintelor cheie și a concurenței, se efectuează o optimizare pentru fiecare pagină a website-ului, dacă este necesar. Orice deficiențe tehnice și de conținut care afectează clasarea superioară în Google sunt optimizate. Derulăm și o serie de acțiuni în afara paginilor vizate, pentru cuvintele cheie alese, pentru a obține o poziționare cât mai bună în rezultatele căutărilor.

              VREI SĂ AFLI MAI MULTE DETALII DESPRE CAMPANIILE DE OPTIMIZARE SEO?

              Îți stăm mereu la dispoziție cu informații despre procesul nostru de lucru.

              Întrebări frecvente

              1. Cât durează să ajung pe prima pagină din Google?

              Clasarea pe prima pagină Google, pentru început, și apoi în top 3 rezultate la căutări depinde de dificultatea cuvintelor cheie vizate de tine. Dificultatea cuvintelor cheie este o notă de la 0 – 100 pentru a determina care este concurența pentru un anumit cuvânt cheie. De exemplu, cuvântul cheie „stomatolog” are o dificultate de 75,4 (conform SEMRUSH – un popular instrument SEO pe care îl folosim în cadrul agenției). Dacă afacerea ta vizează un cuvânt cheie cu un scor de 80, clasarea pe prima pagină Google va dura mult mai mult decât un cuvânt cheie care are un scor de 9.

              Cel mai bun lucru pe care poți să îl faci este să ne contactezi. Astfel, poți vedea abordarea noastră privind posibilitățile de clasare a website-ului tău pe prima pagină în motoarele de căutare, în funcție de cuvintele cheie pe care le vizezi.

              2. Care este abordarea INNVISION pentru SEO?

              Abordarea noastră variază în funcție de tipul de afacere pe care o deții. Însă, indiferent de tipul afacerii tale, ne concentrăm pe:

              • crearea unui conținut relevant și de calitate;
              • actualizarea conținutului website-ului în mod regulat;
              • crearea de titluri și descrieri valoroase;
              • optimizarea imaginilor folosite;
              • viteza de încărcare a site-ului;
              • multe alte aspecte tehnice.

              Cu această abordare suntem siguri că vei vedea evoluții pozitive, indiferent de industrie.

              3. Pot să aleg eu cuvintele cheie?

              Atunci când lansăm o campanie de SEO, prima oară te întrebăm care sunt cuvintele cheie pentru care dorești să concurezi pentru prima pagină Google. Odată ce avem o lista preliminară de cuvinte cheie, putem determina și alte variante care se potrivesc, poate, mult mai bine cu brandul tău, cu produsele și serviciile pe care le oferi. În plus, putem utiliza instrumente specializate pentru a găsi cuvintele cheie care sunt căutate cel mai mult în zona ta sau în România.

              4. La INNVISION scrieți și conținut?

              Da, dacă nu există conținut de calitate pe website-ul existent care să poată fi optimizat, vom face noi acest lucru pentru tine. Strategia noastră de optimizare SEO este, de asemenea, o strategie de marketing prin conținut. Folosind o echipă de copywriteri cu experiență, putem crea conținutul de care afacerea ta are nevoie în mediul online. Suntem specializați în scrierea de articole care au între 100 și 3.000 de cuvinte și depunem toate eforturile pentru o clasare de top a acestora pentru cuvântul cheie vizat. Dacă ai deja conținut, îl optimizăm pentru a te asigura că acesta obține afișări în căutări.

              Illustrations created by: rawpixel.com, pikisuperstar, macrovector

              SUNTEM CONVINȘI CĂ AI NUMEROASE ALTE ÎNTREBĂRI.

              De aceea, te invităm la o cafea excelentă pentru a-ți răspunde la ele.

              junior wordpress

              CLOSED | Junior WordPress Connoisseur, FULL TIME

              CLOSED | Junior WordPress Connoisseur, FULL TIME

              Suntem în căutarea unei persoane pasionate de WordPress, cu cel puțin 1 an de experiență în utilizarea și configurarea website-urilor prin intermediul platformei.

              Care vor fi responsabilitățile tale:

              • Utilizarea și configurarea website-urilor WordPress, în funcție de specificul proiectului;
              • Colaborarea cu viitorii tăi colegi din cadrul Departamentului de Creație (graphic designer, copywriter) pentru a dezvolta website-uri pentru clienții noștri.

              Ce ne dorim:

              • Să fii familiarizat cu interfața WordPress, să știi să configurezi teme, meniuri sau diferite tipuri de content;
              • Experiența cu programele de editare (Photoshop, Illustrator, Corel) reprezintă un avantaj;
              • Noțiunile elementare de SEO constituie, de asemenea, un alt avantaj;
              • Să fii o persoană entuziastă, care își dorește să învețe și să își dezvolte abilitățile de configurare website-uri;
              • Să fii o persoană energică, serioasă și orientată către rezultate;
              • Să îți placă să interacționezi cu oamenii (colegi, clienți, parteneri, etc.).

              Ce îți oferim:

              • Posibilitatea de a te alătura unei echipe tinere, dar foarte dinamice;
              • Mediul de lucru relaxat, non-corporatist;
              • Posibilitatea de a crește profesional și personal într-o agenție aflată în plină dezvoltare;
              • Birou într-o clădire situată în centrul Iașului, aproape de mijloacele de transport și de principalele puncte de interes ale orașului.
              • Un mediu axat pe învățare și dezvoltare nu doar a competențelor profesionale, ci și a celor personale.

              Dacă ești interesat de o carieră în marketing digital într-o agenție aflată în expansiune trimite-ne CV-ul tău pe adresa office@innvision.ro.