fbpx
junior wordpress

CLOSED | Junior WordPress Connoisseur, FULL TIME

CLOSED | Junior WordPress Connoisseur, FULL TIME

Suntem în căutarea unei persoane pasionate de WordPress, cu cel puțin 1 an de experiență în utilizarea și configurarea website-urilor prin intermediul platformei.

Care vor fi responsabilitățile tale:

  • Utilizarea și configurarea website-urilor WordPress, în funcție de specificul proiectului;
  • Colaborarea cu viitorii tăi colegi din cadrul Departamentului de Creație (graphic designer, copywriter) pentru a dezvolta website-uri pentru clienții noștri.

Ce ne dorim:

  • Să fii familiarizat cu interfața WordPress, să știi să configurezi teme, meniuri sau diferite tipuri de content;
  • Experiența cu programele de editare (Photoshop, Illustrator, Corel) reprezintă un avantaj;
  • Noțiunile elementare de SEO constituie, de asemenea, un alt avantaj;
  • Să fii o persoană entuziastă, care își dorește să învețe și să își dezvolte abilitățile de configurare website-uri;
  • Să fii o persoană energică, serioasă și orientată către rezultate;
  • Să îți placă să interacționezi cu oamenii (colegi, clienți, parteneri, etc.).

Ce îți oferim:

  • Posibilitatea de a te alătura unei echipe tinere, dar foarte dinamice;
  • Mediul de lucru relaxat, non-corporatist;
  • Posibilitatea de a crește profesional și personal într-o agenție aflată în plină dezvoltare;
  • Birou într-o clădire situată în centrul Iașului, aproape de mijloacele de transport și de principalele puncte de interes ale orașului.
  • Un mediu axat pe învățare și dezvoltare nu doar a competențelor profesionale, ci și a celor personale.

Dacă ești interesat de o carieră în marketing digital într-o agenție aflată în expansiune trimite-ne CV-ul tău pe adresa office@innvision.ro.

Despre agenții, prin ochii clienților

Despre agenții, prin ochii clienților

Cine – dacă nu o agenție de marketing – poate vorbi mai drept despre clienți?

Vă putem vorbi chiar despre clienții clienților noștri căci, zilnic, căutăm cele mai bune soluții pentru aceștia. Încercăm să îi înțelegem și creăm pârghiile potrivite pentru a ajunge la ei.

Se întâmplă, uneori, ca cei pe care îi ajutăm să-și facă viziunea cunoscută să ne surprindă plăcut. Matius Studio ne-a făcut o bucurie povestind, pe larg, despre motivele pentru care chiar și creativii au nevoie de creativi.

Reluăm mesajul cu recunoștință. Mulțumim, Matius! Să avem mulți ani înainte de colaborări #withaview.

Au companiile creative nevoie de o agenție de publicitate și PR?

Abia când te afli în lumină, reușești să fii zărit din public.

E, poate, prima dintre reguli, atunci când te avânți spre scena business – cea a producătorilor de pantofi, cea a pieței de transporturi sau – ați ghicit – a proiectării arhitecturale.

Ca să fim văzuți cu limpezime, pe toți ne conturează un reflector. Din spate, de după cortină, farurile se orânduiesc cu dibăcie.

Cine le cunoaște cel mai bine mersul? Am spune că o agenție de publicitate și PR.

Temeiul lui „de ce?”

Suntem și noi – un birou din zona creativă, printre aceia care și-au așezat imaginea în palma unor specialiști.

Și cum simțim că ne-a prins bine această practică, n-avem niciun motiv să nu o răspândim.

Pentru fiecare dintre degetele mâinii, avem câte-un motiv ce ne convinge că e drept ca o agenție de PR să ne pună în lumină.

Dar ca noi mai sunt și alții, drept pentru care, dacă activezi în zona creativă, ai putea fi curios să afli de ce gândim așa:

  • 1. Să dai Cezarului ce-i al Cezarului

    Dincolo de sacralitate, practica face cu-adevărat minuni în breasla ta.

    Altfel spus, credem că performanța se atinge atunci când muncești în domeniul pe care îl cunoști și în care te-ai format ca specialist.

    Nu te poți concentra cu adevărat pe actul jucat în scenă, atunci când grijile îți sunt la atmosferă și decor. Când prioritatea companiei se mută de la munca efectivă, comunicarea nu poate să funcționeze sănătos.

  • 2. Când cunoști deja traseul, limanul parcă-i mai aproape.

    Prin evenimentele la care participă, prin receptivitatea față de noutățile din domeniu, o agenție de publicitate și PR va înota întotdeauna printr-o zonă care, celor mai multor companii, nu le este familiară.

    Din experiență știm că-i mult mai simplu, atunci când valul se apropie, să fii ghidat de specialiști care au mai trecut de el.

  • 3. Resursele umane și, adesea, lipsa lor.

    Forța de muncă dintr-o companie e, de foarte multe ori, un flux. Formarea unui colectiv implică efort și timp, iar orice schimbare de personal vine cu alte provocări.

    Ce presupune, deci, un departament de PR intern?

    O nouă echipă, un nou personal de gestionat și, probabil, o nouă responsabilitate pe care, dacă ești o companie mică, ai prefera să nu o ai.

  • 4. Unde-s mulți, puterea crește.

    Iar prin mulți, înțelegem o agenție de publicitate și PR care își cumulează viziunea cu propriul nostru mod de a vedea.

    Împreună, orientarea spre direcțiile potrivite se face pe două căi, iar drumul spre public e, și el, mai scurt.

    Specialiștii în promovare sunt punctul de legătură cu aceștia, prin tehnici de comunicare validate, proaspete, la zi.

  • 5. Timpul le rezolvă pe toate.

    E valabil și în promovare, atunci când o agenție de publicitate și PR devine o opțiune pe termen lung.

    Când colaborarea pornește de la momentul zero, când brandul îți e crescut de specialiști încă din faza de germinare, unitatea se va reflecta și în exterior.

    Episoadele de comunicare se vor desfășura cursiv, iar imaginea companiei se va modela armonios.

Acum că de ce-ul și-a aflat răspunsul, credem că fiecare companie merită să privească, când și când, spre reflector.

Poate că tocmai în modul de gestionare al lui stă, de fapt, locul pe care îl ocupi în peisaj.

Din public, scena ta poate părea aglomerată. Însă în lumina potrivită, ai putea străluci mai aprig, valorile ți se pot vedea mai bine, iar prezenta ți-ar putea fi căutată de privirea tuturor.

 

Articol preluat de pe matius.ro

SEO pe înțelesul antreprenorilor

SEO pe înțelesul antreprenorilor

Știm cu toții că SEO = search engine optimization, dar ce înseamnă asta? Ce optimizăm? Ce căutăm? De cele mai multe ori, atunci când suntem solicitați să oferim servicii de SEO, cererea este formulată în unul din următoarele moduri:

  • Vreau să fiu primul în Google!
  • Vreau să apar deasupra concurentului X!
  • Vreau să fiu prima în căutări!

Tocmai acesta este motivul pentru care, înainte de a explica de ce este necesar SEO pentru dezvoltarea afacerii, simțim nevoia de a defini termenul. Wikipedia ne oferă următoarea definiție:

Optimizarea pentru motoare de căutare sau Search Engine Optimization (SEO) este un proces de perfecționare (favorizare) a vizibilității site-urilor web în cadrul ordonării rezultatelor căutării în lista făcută în motorul de căutare.

Este totul mai clar acum? Poate că nu, așa că vom simplifica un pic lucrurile. Întrebarea la care vrem să îți răspundem este: De ce ar trebui ca un om de afaceri, un antreprenor sau un angajat al unui departament de marketing să acorde atenție, bani și timp pentru SEO?

Cum te ajută SEO

Să presupunem că ești vânzător de aparate foto digitale și vrei să atragi atenția și banii potențialilor clienți. Cum faci asta? Ai putea utiliza câteva panouri publicitare stradale sau să creezi un spot radio ori TV. Ai putea, de asemenea, să apelezi la pliante distribuite de fete drăguțe în mall sau să plasezi flyere în cutiile poștale. Ești încântat că mesajul tău va ajunge la mii, zeci de mii sau chiar sute de mii de persoane.

Pare promițător, nu-i așa? Totuși, există și câteva probleme ale acestei abordări:

  • În primul rând, costurile generate de aceste acțiuni sunt foarte mari în raport cu rentabilitatea acestora. De obicei, o companie mică sau mijlocie nu poate acoperi aceste costuri;
  • În al doilea rând, oamenii sunt sufocați de reclame, așa că au dezvoltat obiceiul de a le ignora sau bloca. Știi și tu cât de ușor schimbăm canalul atunci când începe pauza publicitară. Flyerele primite pe stradă sau cele lăsate în poștă ajung la coșul de gunoi chiar înainte de fi citite;
  • Dacă vom reuși să vindem, totuși, 10 aparate foto digitale în urma acestor acțiuni, nu vom ști care dintre acestea au impulsionat clientul să cumpere. Astfel, este dificil să calculăm ROI pentru aceste investiții.

Principala problemă, în acest caz, constă în faptul că un număr foarte mic din persoanele expuse la mesajul tău sunt interesate, în momentul difuzării acestuia, de achiziționarea unui aparat foto digital. În schimb, atunci când acesta introduce într-un motor de căutare expresia „aparat foto digital”, este foarte probabil că acesta intenționează să îl cumpere. Chiar dacă nu este interesat de achiziție, cu siguranță acesta caută informații relevante despre acesta.

Let’s talk facts

Marea majoritate a experiențelor online încep cu o căutare prin intermediul unui motor precum Google sau Bing. Mai exact, 93% dintre acestea. Cine dorește să își cumpere un aparat foto digital, va face cel mai probabil asta:

OK, ce se întâmplă după aceea? Să vedem ce rezultate obținem ca urmare a interogării noastre:

Pare cam mult de procesat, nu-i așa? În teorie, ai o șansă din 225.000 de rezultate ca un client să ajungă pe website-ul tău. Cu toate acestea, optimizarea poate face o diferență majoră. Cu cât afacerea ta are o poziționare superioară în pagina de rezultate, cu atât mai mult cresc șansele ca website-ul tău să fie vizitat de potențiali clienți.

Numărul de rezultate pentru o simplă căutare pe Google poate fi, uneori, de ordinul milioanelor. Acestea sunt organizate în pagini și poartă denumirea de SERP – search engine result page. O pagină afișează 10 rezultate organice și câteva plătite (nu vom detalia în acest articol această temă – reținem, la acest moment, faptul că afișarea acestora se datorează unor plăți făcute pentru a apărea pe poziția respectivă). În urma căutării noastre, am obținut peste 20.000 de pagini de rezultate.

Pentru a înțelege cât de importantă este poziționarea, vom apela la câteva statistici efectuate de companii specializate în astfel de analize. Spre exemplu, să analizăm următorul grafic, care evidențiază două aspecte importante pentru afacerea ta:

  • prima pagină de rezultate primește 86,24% din click-uri;
  • primele 3 rezultate de pe prima pagină primesc 62,15% din click-uri.

Aceste informații îți oferă un insight valoros: dacă website-ul tău se află în prima pagină de căutări, peste trei sferturi din volumul total de click-uri pot ajunge pe pagina ta. Rezultatele cresc dacă afacerea ta se poziționează în primele 3 – 5 rezultate afișate. De altfel, există și o glumă în această industrie:

Care este cel mai sigur loc să ascunzi un cadavru pentru a nu fi găsit?
Răspuns: în pagina a doua de rezultate generate de o căutare.

Să recapitulăm:

  • Este important ca firma ta să fie prezentă online (printr-un website, blog sau chiar profiluri pe rețelele sociale. În acest mod, cei care caută produse sau servicii similare cu cele pe care le oferi vor putea să afle de tine;
  • Pentru a crește șansele de a fi găsit atunci când un potențial client este interesat de produse sau servicii similare cu ale tale, oferta ta trebuie să apară pe prima pagină de rezultate oferite de motoarele de căutare. În mod optim, aceasta ar trebui să se claseze în primele 3 – 5 rezultate. Pentru a reuși această performanță, ai nevoie de servicii de SEO.

Ce este SEO?

Search Engine Optimization (SEO) reprezintă procesul de optimizare a conținutului online, care conduce la afișarea acestuia în primele rezultate afișate de motoarele de căutare, atunci când este căutat un anumit cuvânt cheie.

Cuvântul cheie devine, astfel, „optimizarea”. Acesta este, în esență, un proces tehnic, dar conține și acțiuni care pot fi făcute și de nespecialiști. În linii mari, există trei tipuri de SEO:

  1. On page SEO
    Se referă la toți acei factori pe care îi putem optimiza la nivelul unei pagini din website-ul sau blogul tău. Câteva exemple sunt: conținutul de calitate, structură clară, cuvinte cheie bine definite și utilizate strategic, etc. La fel de importante sunt link-urile interne și externe, optimizarea imaginilor și descrierile despre conținut (meta-descrierile).
  2. Off page SEO
    Acest segment al optimizării unui website cuprinde toți acei factori pe care nu îi putem controla în totalitate (sau chiar deloc). Dintre acestea, putem menționa website-urile concurente, rețelele sociale, obținerea de link-uri sau achiziția acestora.
  3. SEO tehnic
    Discutăm aici despre aspectele tehnice ce țin de viteza site-ului, diversele fișiere speciale necesare, urmărirea și corecția erorilor tehnice, etc.

 

În concluzie, SEO este important pentru prezența online a afacerii tale. Această prezență poate genera interes, clienți și venituri pentru afacerea ta, deci nu trebuie ignorată. Acordă atenție acestui proces și, dacă vrei rezultate consistente, nu ezita să apelezi la specialiști.

customer care hub iași

Tehnologia cucerește Iașul pentru al treilea an la rând

Tehnologia cucerește Iașul pentru al treilea an la rând

Cea de-a treia ediție a Customer Care HUB Iași va avea loc la data de 21 februarie 2019, în cadrul hotelului Unirea. Customer Care HUB Iași este un concept regional desprins din Customer Care Conference & Expo, conferința ce adună, în fiecare an, la București, specialiștii domeniului de Customer Care și Outsourcing, fiind cea mai mare conferință de profil din Sud-Estul Europei.

În acest an, la Iași, profesioniști din mediul de afaceri național și regional se vor aduna pentru o discuție despre tendințele anului 2019, cu un accent deosebit pe Inteligența Artificială, Machine Learning și Natural Language Processing, precum și pe provocările în materie de resurse umane și digitalizare din aceste industrii. La evenimentul din acest an sunt așteptați să participe profesioniști din domeniile BPO, Telecom, Insurance, IT&C, Banking, Healthcare precum și din alte industrii conexe.

Această ediție a Customer Care HUB Iași are susținerea următorilor parteneri: Mediatel Data (Strategic Partner); Pitech Plus, ABSL, INNVISION și Sinaps Marketing (Supporting Partners). Partenerii media ai acestei ediții sunt: Portal ManagementAeroportul IașiJurnalul de AfaceriZiarul de IașiViva FMFabLab și Pin Magazine.

Speakeri confirmați pentru ediția
Customer Care HUB Iași 2019

Delia Iliasa
Commercial Director @Medicover

Dan Mazilu
Owner @MediatelData

Gabriel Prefac
Business Transformation & Automation Manager @PitechPlus

Amalia Sterescu
Founder @Outsourcing Advisors

Daniel Adumitrăchioaiei
HR Director @Capgemini Romania

Leo Mart
Co-Founder @WiseVoice AI

Organizatorii Customer Care HUB Iași sunt Conference Arena, parte din Marketing Insiders Group. Cu peste 40 de branduri internaționale în portofoliu, M.I.G. și-a demonstrat experiența în toate ariile de expertiză din domeniile marketing și Customer Care, încă din anul 2004.

  • Peste 100 de conferințe organizate în arii profesionale dedicate;
  • Fondatori ai seriei European BPO Forum, organizată în Viena;
  • Fondatori ai Enlightening Leadership School;
  • Fondatori ai Asociației Române a Contact Centerelor;
  • Fondatori ai Romanian Contact Center Awards;
  • Membri ai juriului în cadrul Stevie Award.

INNVISION, alături de antreprenorii online

INNVISION, alături de antreprenorii online

Suntem alături de antreprenorii online atunci când credem în proiectele ce ne cer sprijinul și avem încredere în oamenii ce le dezvoltă, suntem alături de aceștia în totalitate. Un astfel de proiect recent pe care vi-l prezentăm astăzi este Banii muncesc pentru mine: un program online destinat celor care vor să preia controlul vieții lor financiare și să îmbunătățească relația pe care o au cu banii. Proiectul are la bază cartea cu același nume scrisă de Ciprian Ștefan și Călin Iepure, doi antreprenori din Timișoara.

Povestea proiectului

Ciprian și Călin au decis, cu un an în urmă, să transpună pe hârtie experiența lor relativă la bani. Cartea explică pârghiile care stau la baza unei vieți financiare de succes, precum și instrumentele pe care trebuie să le folosim pentru a avea securitatea financiară pe care ne-o dorim.

În momentul în care cartea a plecat spre editură și, apoi, spre tipografie, cei doi autori au realizat că aceasta nu era de ajuns pentru a aduce valoare maximă cititorilor. Aceștia au considerat necesară crearea unui program online, care să faciliteze punerea în practică a conceptelor și tacticilor descrise în carte. Astfel, Banii muncesc pentru tine a luat forma unui program format din 10 module, care explică într-o manieră practică noțiuni de teorie financiară. Pentru ca întregul proces să fie unul de succes, sunt oferite și materiale auxiliare, cum ar fi video, animații sau documente.

Rolul INNVISION în acest proiect

Colaborarea dintre Banii muncesc pentru mine și agenția noastră presupune atât crearea prezenței online (website, prezență social media), cât și crearea și editarea tuturor componentelor programului. De asemenea, Ciprian și Călin au decis să apeleze la noi și pentru promovarea noii platforme online și realizarea de vânzări.

Lansarea cărții și a website-ului a avut loc pe 31 ianuarie 2019, la Timișoara, în prezența a peste 100 de oaspeți și invitați.

Suntem convinși că acest proiect va fi unul de succes. Vom mai povesti despre acesta, după lansarea în online a programului, programată pentru data de 15 februarie.

Marketing digital – mic ghid motivațional pentru antreprenori

Te-ai întrebat vreodată dacă afacerea ta are nevoie de marketing digital? Descoperă care sunt avantajele utilizării acestuia pentru business-ul tău.