fbpx
BIZZ.CLUB România

Client

bizz.club România este cel mai extins club de networking din România, fiind prezent în 6 orașe din țară. Acesta creează un ambient dinamic de dezvoltare pentru antreprenorii din România, bazat pe sprijin reciproc, educație în afaceri și networking – prin intermediul evenimentelor de business networking realizate la nivelul fiecărei francize a clubului.

Nume: bizz.club România
An: 2019
Rolul nostru: ReBranding

Work

Credem cu tărie în puterea bizz.club de a revoluționa piața antreprenorilor români, iar asta ne-a motivat să devenim membri activi în cadrul clubului. Iar atunci când discuțiile au dovedit necesitatea unui rebranding, am fost mai mult decât încântați să preluăm această sarcină.

În cadrul acestui proces, am avut în vedere reglare principalelor inadvertențe ce apăreau la nivelul brandului. Astfel, logo-ul a fost modificat și, odată cu acesta, și materialele vizuale ce rezultau din extensia identității. De asemenea, am identificat câteva direcții generale de comunicare, care să ajute membrii bizz.club din întreaga țară să păstreze un aspect general unitar al brandului.

rebranding bizz.club

Modificări logo

Noua identitate vizuală păstrează o serie de elemente grafice din vechiul logo, însă aduce modificări la nivelul culorilor și propune o variantă mai modernă de reprezentare grafică.

Am păstrat simbolul cravatei pentru a evidenția principalele direcții de dezvoltare bizz.club: business, networking, antreprenoriat. De asemenea, am ales un font serif pentru logo, ce exprimă profesionalismul și seriozitatea specifice brandului.

În tagline, am eliminat repetiția cuvântului „club”, motiv pentru care tagline-ul actual este mai ușor de reținut.

Schimbarea paletei de culori pe nuanțe de albastru și gri scoate în evidență principalele valori și direcții bizz.club: putere, încredere, inspirație, dezvoltare, onestitate, modernitate.

Paleta cromatică

Am optat pentru o paletă de culori diferită, concentrată pe tonuri de albastru și gri, pentru a exprima caracterul business al brandului bizz.club.

Nuanța Dark Blue evidențiază valori precum încredere, inspirație, autoritate, dezvoltare. Aceasta este completată de nuanța de albastru deschis, Light Blue, care exprimă putere, prietenie, onestitate. Pentru a completa aceste semnificații, Blue Grey scoate la lumină caracterul formal, modern al noii identități.

Pentru a marca tematica bizz.club, am introdus în cadrul noii identități și culoarea Passion Red, folosită ca accent în cadrul materialelor grafice. Aceasta exprimă determinare, entuziasm, forță dar și iubire. Pentru bizz.club, utilizarea acestei nuanțe de roșu semnifică pasiunea ce stă la baza clubului și a dezvoltării acestuia.

Declinări ale logo-ului pe orașe

Semnăturile grafice secundare pentru francizele locale bizz.club au fost construite urmărind același principiu grafic, astfel că acestea sunt unitare din punct de vedere stilistic.

Francizele locale preiau paleta cromatică a brandului bizz.club România și se diferențiază doar prin numele orașului, adăugat la nivelul logo-ului.

Astfel se creează o imagine unitară și se ajută la consolidarea brandului principal.

Tematică anuală

Pentru păstrarea unui scop unitar la nivelul tuturor francizelor bizz.club de la nivelul țării, am hotărât să setăm o tematică anuală care să unească activitatea acestora. Astfel, putem spori impactul la nivel național și putem crea schimbări mult mai durabile în România.

Tematica anuală poate fi adăugată fie în continuarea logo-ului, fie sub acesta – la fel ca în cazul numelor de orașe.

Extensie a identității