fbpx
Mantrix

Client

Brandul Mantrix își asumă rolul de pionier în domeniul frumuseții masculine. Prin intermediul serviciilor oferite în cadrul clinicii, Mantrix își propune să îi ajute pe bărbați să capete mai multă încredere în propria persoană.

Clinica se adresează bărbaților din județul Iași și nu numai, ce își doresc să se redefinească, să se simtă mai tineri și mai încrezători în forțele proprii. Aceștia pot apela servicii de transformare, tratamente faciale și corporale profesionale, tratamente de relaxare și programe personalizate.

Nume: MANTRIX
Client: NEW MANTRIX S.R.L.
An: 2020
Rolul nostru: Branding, Website, Graphic Design, Social Media Marketing

Work

Clinica de înfrumusețare Mantrix își dorește să doboare stereotipuri și să revoluționeze domeniul de beauty adresat bărbaților. În acest sens, procesul de branding a fost realizat pornind de la valorile brandului: eleganță, masculinitate, încredere, siguranță și transformare.

Identitatea vizuală oferă o imagine unitară clinicii, aceasta fiind aliniată la nivelul tuturor canalelor de comunicare utilizate. Culorile și simbolurile alese contribuie la setarea foarte clară a publicului căruia i se adresează.

Logo

În conceperea semnăturii grafice pentru brandul Mantrix, am îmbinat simbolul masculin (♂) cu logotextul, oferind brandului eleganță și o poziționare puternică, premium. Bineînțeles, simbolul păstrează și semnificațiile atribuite acestuia în mod obișnuit, anume reprezentarea scutului și suliței purtate de zeul roman Marte. Astfel, logo-ul transmite putere, masculinitate și siguranță.

Paleta cromatică

Culoarea de bază a identității este reprezentată de o nuanță de albastru închis, utilizată pentru a evidenția stilul masculin și caracterul puternic al brandului. Culoarea transmite eleganță, masculinitate și, în același timp, un anume rafinament specific bărbătesc. Această nuanță are rolul de a susține și a evidenția celelalte nuanțe utilizate în cadrul identității.

Caring Emerald are rolul de a evidenția sentimentul de încredere pe care bărbații îl pot dobândi dacă aleg clinica de transformare Mantrix. De asemenea, asocierea pe care o creează cu piatra prețioasă a cărui nume îl poartă adaugă aspectul elegant, îndrăzneț al brandului. Aflată la interferența dintre verde și albastru, această nuanță are rolul de a transmite, pe de o parte, rafinament și, pe de altă parte, confort, armonie, balans.

Pentru identitatea Mantrix, nuanța de auriu este utilizată pentru a scoate în prim plan caracterul premium al clinicii. Nuanța aleasă evidențiază o anumită exclusivitate, iar substratul portocaliu pe care se bazează îi oferă masculinitatea specifică Mantrix.

O altă semnificație pe care nuanța Golden Man o aduce poate fi aceea de sănătate, tinerețe, prospețime. Fiind o culoare destul de puternică, aceasta evidențiază starea de bine pe care bărbații o pot obține în urma unei vizite în cadrul clinicii.

Extensie a identității

Pentru că ne-am dorit să construim o identitate puternică și convingătoare, website-ul a fost construit în concordanță cu principiile stabilite la nivel de branding.

Construit ca un website de prezentare, acesta a fost ulterior adaptat pentru a cuprinde principalele servicii și abonamente disponibile ca produse pe care clienții le pot rezerva în avans, online.