fbpx

Asigură-te că publicul tău țintă știe cine ești și ce faci.

De vrei ca afacerea ta să prindă la public, campaniile PPC reprezintă cea mai rapidă strategie de creștere a potențialilor clienți și a vânzărilor. Odată stabilite detaliile pentru campania ta, te poți aștepta ca anunțul tău să funcționeze în 24 de ore de la momentul începerii colaborării.

Campaniile de marketing online plătite (PPC) sunt cea mai rapidă modalitate de a atrage atenția și interesul potențialilor clienți către produsele și serviciile tale.

PPC (Pay Per Click) oferă afacerilor posibilitatea de a ajunge la noi segmente de piață, printr-o formă de publicitate online plătită, în cadrul rezultatelor afișate ca răspuns la căutările efectuate de potențialii clienți în motoarele de căutare (Google). Aceste campanii se bazează pe cuvinte cheie (termenii de căutare pe care îi folosesc potențialii clienți) și pe audiențe construite după anumite criterii (geografice, demografice, etc).

Campaniile PPC sunt foarte importante pentru afacerile care vor să se dezvolte într-un ritm alert. Luați în considerare aceste fapte:

  • Campaniile de trafic PPC convertesc cu 50% mai eficient decât traficul organic;
  • Campaniile PPC conduc la o creștere cu 80% mai mare a notorietății brandului;
  • Rezultatele generate de Google Ads în paginile de căutări primesc 65% din clickuri pentru cuvintele cheie aferente intenției de cumpărare a unui potențial client;
  • În medie o afacere generează 2$ pentru fiecare dolar investit în campanii Google Ads;
  • Vizitatorii unui website generați de o campanie PPC au cu 50% șanse mai mari să cumpere, decât vizitatorii generați de traficul organic.

Investiția în campanii PPC este una din cele mai bune decizii de marketing pe care le poți lua. Dincolo de faptul că campaniile PPC sunt relativ ieftine în comparație cu alte instrumente de marketing online, ele vizează potențialii clienți care se află în locul și momentul în care sunt deciși să achiziționeze un produs sau serviciu ca al tău.

“If a good PPC account isn’t converting. in 99% of cases the landing page is the problem.”

– Brad Gedder

STEF INVEST

Branding, Graphic-Design, Web-Development

SHARE

Branding, Graphic-Design, Web-Development

ULIȚA VECHE

Branding, Graphic-Design, Web-Development

DTF 2017

Branding, Graphic-Design, Web-Development

OFERĂ-I AFACERII TALE VIZIBILITATEA DE CARE ARE NEVOIE PENTRU A SE DEZVOLTA!

Descoperă cum poți ajunge mai ușor la clienții tăi și oferă-le informațiile de care au nevoie, atunci când au nevoie.

Oferă-i afacerii tale vocea potrivită.
Homepage devine „acasă” pentru afacerea ta.
Fii pe primul loc în căutări și cucerește-ți clienții.
Ajută-ți clienții să te cunoască așa cum ești.
Lasă poveștile să-ți îndrume clienții spre coșul de cumpărături.
Asigură-te că publicul tău țintă știe cine ești și ce faci.

Rezultate măsurabile și rapide

PPC nu este dependent de SEO sau de modificările de algoritm Google

Plătești doar atunci când o persoană interesată dă click pe anunțul tău

Spre deosebire de SEO sau social media care au nevoie de săptămâni (uneori chiar luni) pentru a produce rezultate, PPC poate genera rezultate rapid (există totuși condiționări legate de industrie, concurență, interes din partea publicului țintă, etc).

Campaniile pay-per-click funcționează pe baza unui principiu simplu: oamenii folosesc cuvinte cheie pentru a căuta produsele sau serviciile pe care le doresc. Campaniile realizate de afacerea ta vor apărea deasupra sau lângă rezultatele organice oferite de motorul de căutare, clienții ajungând mai apoi pe site-ul tău pentru detalii.

PPC este o cale rapidă și ușoară de a genera trafic de calitate către website-ul tău. Astfel, poți avea control total asupra bugetului pe care îl investești pentru o campanie. Un alt avantaj al campaniilor PPC este acela că rezultatele sunt previzibile: vei ști de la început impactul estimativ al campaniilor pe care le realizezi.

HAI SĂ NE CUNOAȘTEM ȘI SĂ DISCUTĂM DESPRE CREȘTEREA AFACERII TALE!

Stabilește o întâlnire de jumătate de oră cu noi în care să discutăm despre compania ta și îți vom oferi, fără nici o obligație ulterioară, 3 idei de dezvoltare a brandului tău.

Libertate totală

Creșterea profitului în timp

Transparență totală

Politica noastră de anulare a contractului oricând dorești ne ține pe noi permanent responsabili în a-ți oferi rezultate și te menține pe tine relaxat. Nu va trebui niciodată să te simți obligat să rămâi într-o relație contractuală în care nu vrei să mai fii.

O plată lunară fixă care generează tot mai multe solicitări de oferte și vânzări înseamnă un cost mai mic în timp pentru fiecare client atras. Aceasta înseamnă un profit în creștere pentru tine.

Toate lucrările noastre se efectuează complet în conturile tale PPC. Tot ceea ce facem și conturile în sine rămân mereu la tine, cu sau fără INNVISION.  Nu deținem conturi în numele tău și nu cheltuim nici un leu din bugetul tău PPC prin intermediul conturilor noastre. Noi pur și simplu avem grijă de toată această activitate în timp ce lucrați cu noi.

Clienții noștri.

FAQ

În cât timp apar rezultatele ca urmare a unor campanii PPC?

PPC poate spori gradul de conștientizare a mărcii tale, poate crește vizibilitatea brandului și poate genera vânzări din prima zi, însă o campanie cu adevărat profitabilă poate dura săptămâni (sau chiar luni) de optimizare atentă înainte ca potențialul real al campaniei să devină vizibil.

De ce am nevoie de campanii PPC (Google & Facebook Ads) pentru afacerea mea?

Dintr-o mulțime de motive. Amintim doar câteva:

  • Campaniile PPC îți permit o țintire precisă a grupului țintă pe care îl vizezi (vârstă, sex, locație, interese mobile, dispozitivele pe care să fie afișată reclama, etc)
  • Ai un control total asupra bugetului cheltuit, putând stabili valori zilnice sau lunare pentru sumele pe care vrei să le învestești în acest tip de campanii; astfel nu vei fi surprins niciodată la sfârșitul lunii de valoarea facturii pe care o primești.
  • Plătești doar atunci când cineva dă click pe anunțul, reclama ta; deci, dacă cineva doar vă vede reclama într-o căutare Google, nu vei fi taxat(ă) pentru acest fapt. Trebuie ca acea persoană să facă clic pe anunțul tău pentru a fi taxat. Acesta este motivul pentru care obții un ROI foarte bun cu PPC. Amintește-ți de marketingul offline sau de metodele de marketing clasic. Să luăm distribuția de flyere publicitare ca exemplu. Ai plătit pentru fiecare exemplar: designul, imprimarea și costurile legate de distribuție. Cu toate acestea, un număr redus de persoane, din cei care au primit fluturașul, sunt interesați sau doresc să cumpere produsul și serviciul tău.

Cât mă costă o campanie PPC?

Nu există un minim sau un maxim de buget pentru o campanie pay per click. Totuși, dacă vrei să ai rezultate, trebuie să te gândești serios la acest tip de investiție. Ar trebui să fii pregătit să investești 1.000 – 1.200 lei lunar, pe o perioadă de minim 6 luni, pentru a putea avea rezultate de pe urma campaniilor PPC.