De vrei ca afacerea ta să prindă la public, campaniile PPC reprezintă cea mai rapidă strategie de creștere a potențialilor clienți și a vânzărilor. Odată stabilite detaliile pentru campania ta, te poți aștepta ca anunțul tău să funcționeze în 24 de ore de la momentul începerii colaborării.
PPC (Pay Per Click) oferă afacerilor posibilitatea de a ajunge la noi segmente de piață, printr-o formă de publicitate online plătită, în cadrul rezultatelor afișate ca răspuns la căutările efectuate de potențialii clienți în motoarele de căutare (Google). Aceste campanii se bazează pe cuvinte cheie (termenii de căutare pe care îi folosesc potențialii clienți) și pe audiențe construite după anumite criterii (geografice, demografice, etc).
Campaniile PPC sunt foarte importante pentru afacerile care vor să se dezvolte într-un ritm alert. Luați în considerare aceste fapte:
Investiția în campanii PPC este una din cele mai bune decizii de marketing pe care le poți lua. Dincolo de faptul că campaniile PPC sunt relativ ieftine în comparație cu alte instrumente de marketing online, ele vizează potențialii clienți care se află în locul și momentul în care sunt deciși să achiziționeze un produs sau serviciu ca al tău.
– Brad Gedder
Spre deosebire de SEO sau social media care au nevoie de săptămâni (uneori chiar luni) pentru a produce rezultate, PPC poate genera rezultate rapid (există totuși condiționări legate de industrie, concurență, interes din partea publicului țintă, etc).
Campaniile pay-per-click funcționează pe baza unui principiu simplu: oamenii folosesc cuvinte cheie pentru a căuta produsele sau serviciile pe care le doresc. Campaniile realizate de afacerea ta vor apărea deasupra sau lângă rezultatele organice oferite de motorul de căutare, clienții ajungând mai apoi pe site-ul tău pentru detalii.
PPC este o cale rapidă și ușoară de a genera trafic de calitate către website-ul tău. Astfel, poți avea control total asupra bugetului pe care îl investești pentru o campanie. Un alt avantaj al campaniilor PPC este acela că rezultatele sunt previzibile: vei ști de la început impactul estimativ al campaniilor pe care le realizezi.
Politica noastră de anulare a contractului oricând dorești ne ține pe noi permanent responsabili în a-ți oferi rezultate și te menține pe tine relaxat. Nu va trebui niciodată să te simți obligat să rămâi într-o relație contractuală în care nu vrei să mai fii.
O plată lunară fixă care generează tot mai multe solicitări de oferte și vânzări înseamnă un cost mai mic în timp pentru fiecare client atras. Aceasta înseamnă un profit în creștere pentru tine.
Toate lucrările noastre se efectuează complet în conturile tale PPC. Tot ceea ce facem și conturile în sine rămân mereu la tine, cu sau fără INNVISION. Nu deținem conturi în numele tău și nu cheltuim nici un leu din bugetul tău PPC prin intermediul conturilor noastre. Noi pur și simplu avem grijă de toată această activitate în timp ce lucrați cu noi.
PPC poate spori gradul de conștientizare a mărcii tale, poate crește vizibilitatea brandului și poate genera vânzări din prima zi, însă o campanie cu adevărat profitabilă poate dura săptămâni (sau chiar luni) de optimizare atentă înainte ca potențialul real al campaniei să devină vizibil.
Dintr-o mulțime de motive. Amintim doar câteva:
Nu există un minim sau un maxim de buget pentru o campanie pay per click. Totuși, dacă vrei să ai rezultate, trebuie să te gândești serios la acest tip de investiție. Ar trebui să fii pregătit să investești 1.000 – 1.200 lei lunar, pe o perioadă de minim 6 luni, pentru a putea avea rezultate de pe urma campaniilor PPC.