De ce Social Media Marketing? Pentru că prietenii tăi sunt pe Facebook, concurența ta este pe Linkedin, chiar și pisicile au un succes răsunător pe rețelele sociale – de ce nu e și afacerea ta aici? Identificăm canalele în care publicul tău activează și creăm campanii complexe care să ajungă la persoanele potrivite.
Fiecare consumator trăiește în universul său digital, în care caută să fie conectat cu subiectele sale de interes: oameni, divertisment, informații și afaceri cu care rezonează.
Noi aflăm ce interese au clienții tăi, care sunt canalele pe care le utilizează cel mai des și implementăm o strategie ca brandul tău să fie cât mai prezent în mediul online.
Promovarea în social media vine cu avantaje semnificative în fața formelor de comunicare tradiționale (televiziune, ziare, radio, afișe): procesul de targetare se face mult mai specific și rapid, mesajele pot fi personalizate, costurile sunt mai reduse și poți interacționa ușor cu publicul tău. Monitorizăm constant rezultatele campaniilor implementate ca tu să fii la curent cu rezultatele statistice ale acestui serviciu.
Cei mai mulți dintre consumatori își petrec timpul liber interacționând în social media.
– Scott Cook
Prezența cât mai activă în social media creează notorietate prin construirea unei comunități asociate, cu o investiție minimă și modalitate de măsurare a rezultatelor maximă.
Interacționăm, participăm și suntem în centrul discuțiilor cu clienții tăi. Scopul principal este acela de a cultiva și a dezvolta o relație de încredere cu actualii și potențialii clienți. Feedback-ul oferit de public îți poate oferi direcții importante în abordarea de business.
Strategia de social media marketing pe care o realizăm are ca obiectiv principal creșterea vânzărilor. Fiecare tehnică folosită urmărește convertirea fanilor de pe rețelele sociale în cumpărători.
Folosind un mix de tehnici de marketing, plătite sau nu, reușim să atragem un volummare de vizitatori pe website-ul tău.
Platformele de social media permit o targetare specifică a publicului țintă, bazată pe plasarea de anunțuri publicitare conforme cu interesele și preferințele celui care le va vizualiza.
Comunicarea în social media este o abordare competitivă, prin care oferi personalitate brand-ului tău. Stilul și tonul comunicării, completate de materiale grafice adaptate afacerii tale, reușesc să poziționeze brandul pe piață ca fiind distinct.
Comunicarea în social media îndeplinește obiective de marketing precum targetarea specifică a publicului, creșterea notorietății, atragerea de lead-uri, diferențierea pe piață.
În funcție de obiectivul propus, trasăm strategia de care brandul tău are nevoie. Etapele principale pe care le stabilim vizează: cercetarea, audiența, stilul și tonul vocii, canalele, frecvența, calendarul editorial și evaluarea. Deși pare un proces simplu de realizat, în spatele unui cont de social media atractiv se află întotdeauna o strategie complexă, respectată pas cu pas.
În cadrul strategiilor utilizate de noi, cele mai multe rezultate pozitive au fost generate prin aplicarea cunoscutei reguli 70-20-10, ce funcționează în felul următor:
La finalul fiecărei luni, oferim un raport al activității noastre pe conturile tale de Social Media. Astfel, vei putea afla care este rata de engagement cu publicul tău, câte mesaje și cereri de ofertă am primit, care este direcția pe care o vizăm în perioada următoare și alte aspecte pe care le-am observat sau dezvoltat în perioada determinată.
Conținutul postat pe conturile tale trebuie să fie realizate de specialiști designeri și copywriteri, care să conceapă strategia inițială și materialele necesare de la zero. Cu experiență în gestionarea a X conturi, oferim întotdeauna rezultatele așteptate din partea clienților noștri.
Un prim pas care ne ajută în alegerea canalului potrivit este studierea competiției. Un engagement mare al publicului cu o anumită companie pe un anumit canal poate fi un indicator ce trebuie luat în considerare. Scopul nostru este să creăm o comunitate în jurul brand-ului tău și de aceea alegem să comunicăm frecvent, cu un conținut de valoare pe cât mai multe platforme.
De asemenea, avem foarte mare atenție la specificul publicului tău, astfel încât afacerea ta să fie prezentă acolo unde publicul petrece cea mai mare parte a timpului. Dacă te adresezi consumatorului final, reprezentat de publicul tânăr, dinamic, în tendințe, cu siguranță vei alege Instagram. Dacă te interesează atragerea unui segment extins, atât de consumatori cât și de parteneri, recomandăm Facebook. Este cea mai mare rețea și totodată cel mai bun canal de promovare pentru că oferă un ROI mare, raportat la banii investiți. Când publicul tău se regăsește în mediul profesional, al afacerilor, platforma ce răspunde nevoilor tale este LinkedIn. Este canalul cel mai utilizat și util în atragerea de clienți B2B.