DTF 2017
Client
Design Thinking este un eveniment de o zi ce își propune să introducă publicului din România conceptul de Design Thinking ca metodă.
Vision board
Brief
Indra Nooyi, PepsiCo CEO
Doar un ‘creier colectiv’, un imens generator de idei si perspective diferite, îndreptate către aceeași finalitate poate găsi soluții implacabile. Design thinking este o metodă profund empatică, creativă și inovatoare ce ne ne ajută să alegem între ceea ce este necesar sau dezirabil, să decidem ce este tehnologic posibil, și ce poate fi viabil din punct de vedere economic.
Pentru a aduce publicul român mai aproape de acest concept am abordat o strategie de identitate ce are la bază 4 colori distincte, ce vorbesc despre diversitatea și sensul activ al gândirii: turcoaz, albastru, roșu, portocaliu. Îmbinarea acestora prin gradient, reușesc să transmită o deprindere dinamică de tranziție din zona rece, rațională și obiectivă spre cea caldă și empatică. Această idee este amplificată prin tagline-ul: When empathy meets business. Soluțiile potrivite se nasc dintr-o diversitate de gânduri orientate spre aceeași direcție, precum cele mai frumoase nuanțe se crează prin îmbinarea de culori.