fbpx
Design Thinking Forum 2019

Client

Design Thinking Forum 2019 este un eveniment care își propune să răspândească un nou concept, o nouă metodă de lucru în cadrul business-ului. Mai exact, își propune să dezvolte o gândire customer focused. Începând cu anul acesta, conferința și-a modificat structura, fiind extinsă pe o perioadă de 2 zile (18 – 19 septembrie 2019). Această schimbare a fost acompaniată cu un refresh la nivel vizual, de care am avut oportunitatea să ne ocupăm.

Nume: Design Thinking Forum
Client: Marketing Insiders
An: 2019
Rolul nostru: Web, Grafică

Work

O nouă perspectivă asupra business-ului

Întreg conceptul de design thinking este meticulos și poartă pe umerii săi urmele unei revoluții de idei și percepții ce s-a coagulat într-o nouă abordare a business-urilor, mai centrată pe om și pe procesele pe care acesta le desfășoară. Astfel, managerul devine un adevărat designer, un proiectant al lumii companiei sale. Orice produs sau serviciu oferit pornește, în această paradigmă, de la nevoile clienților și tocmai asta produce inovația.

Credem că Design Thinking Forum e un eveniment necesar în România, iar colaborarea cu aceștia ne bucură cu fiecare ediție mai mult. Anul acesta, provocarea a constat în extinderea identității și împrospătarea acesteia, atât la nivelul materialelor grafice, cât și a website-ului.

Am pornit de la ideea de bază design thinking și motto-ul acestei ediții – Beyond the hype. Why Design Thinking works. Paleta de culori a rămas aceeași, însă elementele alese au avut scopul să aducă dinamică și consistență identității. Ne-am preluat inspirația din designul paper cut, acolo unde pe măsură ce descoperi un strat nou, se adaugă și o nouă semnificație. De asemenea, aparenta neregularitate a buclelor folosite ca motiv face trimitere către unicitatea fiecărei afaceri, precum și către caracterul mult mai personal al conceptului de design thinking. Cu alte cuvinte, de la o ediție la alta și de la un layer colorat la altul, se conturează esența acestui eveniment: reîntoarcerea la client.

Extensie a identității

Social Media

Am fost călăuziți de tăria crezului de a gândi ca un designer și am acordat o atenție suplimentară detaliilor. Modernizarea identității grafice a evenimentului a condus către o nouă înfățișare a website-ului. Aceasta evidențiază tot ce-ți poate oferi conferința de anul acesta, precum și puncte cheie din edițiile anterioare.