fbpx
Kinetera

Client

Kinetera reprezintă un centru de recuperare medicală pediatrică din Iași, specializată în serviciile de kinetoterapie, psihologie și logopedie. Prin intermediul activității sale, centrul contribuie la dezvoltarea armonioasă a copiilor, atât la nivel fizic, cât și la nivel mental.

Activitatea Kinetera se concentrează pe descoperirea bucuriei mișcării și a beneficiilor acesteia. Centrul oferă un ambient creat special pentru copii, cu echipamente și tehnologii care să îi încurajeze să exerseze. De asemenea, Kinetera este singurul loc din Iași unde vei descoperi terapia Mira, una dintre metodele inovative de recuperare motrică.

Nume: Kinetera
Client: Centrul Medical Kinetera SRL
An: 2019
Rolul nostru: Branding, Graphic Design, Website, Social Media Marketing, Google & Facebook Ads

Work

La limita dintre verdele proaspăt și albastrul senin – sau, mai degrabă, la îmbinarea dintre acestea – Kinetera se dovedește un brand calm și puternic în același timp. În conceperea acestuia, ne-am dorit să evidențiem mișcarea, precum și naturalețea cu care ar trebui realizată aceasta.

Am început cu logo-ul, în care simbolul copilului vioi și sprinten reprezintă exact visul Kinetera. Elementul central este „protejat” de un cerc, folosit ca metaforă a grijii și perfecțiunii echipei în tratarea celor mici.

Așa am ajuns să punem creăm legături între kineto- și Terra, reprezentată la nivel vizual atât prin culori, cât și prin texturile de plante pe care le-am împrumutat în extinderea identității. Rezultatul este un brand aliniat cu valorile sale, dar și cu spațiul în care își desfășoară activitatea.

Unul dintre cele mai interesante aspecte ale Kinetera a fost personalizarea tuturor elementelor necesare în cadrul unei clinici. De la biletul de trimitere, semnalistica și echipamentul personalului până la tablourile expuse în fiecare sală și flyerele promoționale, fiecare material transmite un mesaj simplu: bucuria terapiei prin mișcare.

Extensie a identității

Website & Social Media

La nivelul website-ului, ne-am axat pe crearea unor pagini dinamice, cu informații ușor de accesat și înțeles. Am păstrat paleta cromatică utilizată la nivelul identității și am setat terapia prin mișcare ca axă centrală a tuturor mesajelor.

Pentru că fiecare serviciu transmite o „parte” din ceea ce reprezintă Kinetera, am pus totul „cap la cap” într-o secțiune distinctă de blog, unde părinții pot descoperi sfaturi pentru a le oferi copiilor o viață (și) mai bună.