Ca o haină ce-ți înfășoară afacerea și îi ține de cald, branding-ul este esențial dacă îți dorești rezultate. Te ajutăm, prin servicii de branding, să stabilești care este imaginea pe care vrei să o rețină consumatorii tăi, punând în lumină esența afacerii tale prin concept, identitate vizuală și scrisă.

Lumea consumatorului e compusă din lucrurile cărora le dă atenție, iar de aceea e important ca business-ul tău să le fie cunoscut. Pornim de la ceea ce îți propui pentru afacerea ta și creăm, prin intermediul unei strategii bine puse la punct, identitatea noului tău brand.

Concept, identitate vizuală și scrisă, extensii de brand: toate aceste servicii de branding te vor ajuta să te remarci în fața publicului tău și să păstrezi un fir roșu în fiecare material care va ajunge la acesta. Este important ca afacerea ta să fie prezentată într-un mod unitar, astfel încât clienții să rămână cu o idee clară despre activitatea ta, precum și despre produsele sau serviciile pe care le oferi.
Brandul este cel care te diferențiază de concurență și vorbește oamenilor despre esența afacerii tale.

Odată ce afacerea ta capătă o identitate completă, consumatorii se vor raporta într-un mod diferit asupra interacțiunii cu brandul: vor reține numele, vor înțelege ușor specificul firmei și vor fi impulsionați să achiziționeze produsele sau serviciile tale.
Una dintre caracteristicile esențiale ale brandingului este aceea că reușește să creeze loialitate și fidelitate. Clienții întotdeauna vor cumpăra produsele și serviciile despre care au auzit, motiv pentru care crearea unei identități este un prim pas important.
Consumatorii vor achiziționa întotdeauna produsele cu care rezonează. Viziunea și abordarea brandului transmit personalitatea companiei, iar povestea în care aceștia se regăsesc va fi alegerea finală.
Nu orice afacere este un brand. Prin crearea unei identități, firma ta capătă o imagine distinctă, construită la niveluri bine definite: valori, principii, calitate, origine, preferințe ale consumatorilor. Prin aceste caracteristici, din totalitatea de opțiuni de pe piață, afacerea ta se va diferenția de restul.
Prin servicii de branding oferim consumatorilor o imagine memorabilă despre firma ta, construită prin prisma experiențelor și a percepțiilor. În acest mod, brandul tău va fi apreciat de publicul ce îți poate promite fidelitatea.
Procesul de branding face ca firma să devină mult mai elaborată și „muncită” în ochii consumatorului. Acest lucru duce la creșterea credibilității și atragerea unor noi clienți deoarece oricine cumpără ceea ce le inspiră încredere și calitate.























































































Brandingul este una dintre cele mai importante etape din procesul de marketing al unei companii, fie ea nou-lansată sau cu tradiție pe piață. Dat fiind impactul pe care brandingul îl va avea asupra afacerii tale, este recomandat ca acesta să fie realizat de profesioniști. Crearea brandului, cât și procesul de rebranding reprezintă o misiune complexă, ce implică efortul comun al strategului, graphic designerului și copywriterului.
Dacă brandul reprezintă imaginea de ansamblu pe care clienții și-o proiectează despre afacere, logo-ul este doar un element din întregul proces de branding, alături de nume sau slogan, spre exemplu.
Schimbarea identității unei afaceri este cunoscută sub numele de rebranding, adică produsul sau compania ta capătă un nou suflu sau o nouă înfățișare. Aceste schimbări pot fi de orice fel, începând de la regândirea numelui sau a logo-ului, până la schimbarea strategiei de marketing sau a culturii organizaționale. Scopul principal al acestui serviciu este acela de a schimba percepția consumatorului sau de a reîmprospăta imaginea companiei, adaptată cu nevoile și cerințele publicului. Cele mai multe cereri de schimbare a identității apar din partea companiilor vechi pe piață, care încearcă să aducă o nouă abordare, din partea acelor afaceri care au o problemă de imagine sau în cazurile în care brandul nu a fost creat corect la început.
Da. În acest mod reușești să te diferențiezi pe piață și să te remarci în rândul consumatorilor. Dacă potențialii clienți știu de tine și te simpatizează, până la efectul de cumpărare nu mai este mult.
Tocmai pentru că afacerea ta este mică, se cere a fi nevoie de branding. Dacă vrei să te faci vizibil pe piață și să fii una dintre primele opțiuni de alegere ale consumatorului, brandingul este soluția!
